Ohita valintanauhan komennot
Siirry pääsisältöön
SharePoint

Aulavastaava
Helsinki

United Bankers Oyj on suomalainen, vuonna 1986 perustettu varainhoidon ja sijoitusmarkkinoiden asiantuntija. United Bankers -konsernin liiketoiminta-alueisiin kuuluvat varainhoito ja pääomamarkkinapalvelut. Varainhoidossa konserni on erikoistunut reaaliomaisuussijoittamiseen. United Bankers Oyj on pääasiassa avainhenkilöidensä omistama, ja konsernin palveluksessa työskentelee 139 työntekijää (FTE) sekä 32 asiamiestä (6/2019). United Bankers -konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 33,7 miljoonaa euroa ja käyttökate 7,3 miljoonaa euroa. Konsernin hallinnoitavat varat ovat noin 3,2 miljardia euroa (6/2019). United Bankers Oyj on ollut listattuna First North Growth Market Finland -markkinapaikalla marraskuusta 2014 lähtien. Finanssivalvonta valvoo konsernin yhtiöiden toimintaa. Tutustu tarkemmin United Bankers -konserniin osoitteessa www.unitedbankers.fi.


Asiakasyrityksemme United Bankers Oyj etsii joukkoonsa uutta aulavastaavaa edustavaan toimistoonsa Helsingin keskustaan vahvistamaan nykyistä tiimiä. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja on toistaiseksi voimassaoleva.

Aulavastaava työskentelee tiiviissä yhteistyössä toisen aulahenkilön sekä muun henkilökunnan kanssa. Toimenkuvaan kuuluu United Bankersin henkilökunnan ja vieraiden viihtyvyydestä vastaaminen, korkeatasoinen asiakaspalvelu sekä kokoustarjoiluista huolehtiminen. Aulan tehtäviin kuuluu asiakaspalvelu puhelimitse, vieraiden vastaanottaminen, saapuvan ja lähtevän postin käsittely, neuvotteluhuonevaraukset sekä tilaukset. 

Tehtävässä menestyy henkilö, jolla on toimeentarttuva ja aktiivinen työskentelyote vaihtelevassa toimenkuvassa. Etsimämme henkilö toimii suurella sydämellä asiakaspalvelussa yrityksen ensimmäisenä kontaktina, nauttii välillä hektisistäkin hetkistä, kykenee itseohjautuvaan ja vastuulliseen työskentelyyn ja on luonteeltaan ulospäinsuuntautunut sekä kehittämishenkinen.Tehtävässä tarvitaan suomen ja englannin kielitaitoa, ja pystyt tarvittaessa palvelemaan asiakkaita myös ruotsiksi.

Tarjoamme sinulle työpaikan edustavassa toimistossa mahtavien kollegoiden parissa. Säännöllinen työaika arkisin luo mahdollisuuden työn ja vapaa-ajan joustavaan yhdistämiseen. Tehtävässä on mahdollisuus kehittyä rooliin, joka kantaa suurempaa vastuuta aulapalveluiden koordinoimisesta ja kehittämisestä.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Sofia Hampf maanantaina 10.2 klo 9-10, puh. 030 6090 544  tai sähköpostitse, etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Haastattelemme ehdokkaita jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. 

Tehtävätaso
Suorittava taso
Toimiala
Asiakaspalvelu/palvelu
Kaupunki tai kunta
Helsinki
Sijainti
Uusimaa
Työsuhdemuoto
Toistaiseksi voimassa oleva
Työsuhteen luonne
Kokoaikainen
Työaika
Päivätyö
Haku alkaa
4.2.2020 12:00
Haku päättyy
18.2.2020
Paikkojen lukumäärä
1
Tästä työpaikasta vastaa
Sofia Hampf
Työpaikan numero
81778
Työpaikan luonne
Rekrytointi

Kysy minulta lisää

Ota yhteyttä!

​​​Hei, minä vastaan tästä rekrytoinnista!
Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä sähköpostitse etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi  Muista liittää viestiin työpaikan numero.