Ohita valintanauhan komennot
Siirry pääsisältöön
SharePoint

Johdon assistentti
Helsinki

Rakennusteollisuus RT edustaa laajasti rakennusalan yrityksiä elinkeinopoliittisissa, teknisissä ja työmarkkina-asioissa. RT-liittoyhteisöön kuuluu kuusi toimialaa: Talonrakennusteollisuus, Infra, Rakennustuoteteollisuus, LVI-tekninen urakointi, Talotekninen teollisuus ja kauppa sekä Pinta. Kuuden toimialan yhteensä noin 2 800 jäsenyrityksen palveluksessa on 60 000 henkilöä. Jäsenyritysten yhteenlaskettu liikevaihto on noin 20 miljardia euroa. www.rakennusteollisuus.fi

Etsimme asiakasorganisaatiollemme Rakennusteollisuus RT:lle johdon assistenttia vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin keskustassa. Työtä tehdään pääasiassa läsnä toimistolla, mutta mahdollisuuksien mukaan sovittaessa voi työskennellä myös etänä. Kyseessä on päivätyö, mutta välillä työtilanteet edellyttävät joustamista työajoissa. Tehtävä alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Kyseessä on suorarekrytointi.

Tehtäviisi kuuluvat 

Työtehtäviisi kuuluu toimitusjohtajan avustaminen työn suunnittelussa ja aineistojen valmistelussa, kalenterin- ja sähköpostinhallinnassa, tapaamisten, kokousten ja matkojen järjestelyissä. Lisäksi tuet johtoryhmän ja hallituksen valmistelutyötä. Tehtävään sisältyy myös muun johtohenkilöstön ja asiantuntijoiden avustamista materiaalien valmistelussa ja kokousjärjestelyissä. Olet tarvittaessa yhteydessä eri sidosryhmiin, ylläpidät CRM-listauksia, tuet ja koordinoit sisäisiä prosesseja yhdessä RT:n hallintotiimin kollegoiden kanssa.

Toivomme sinulta 

 Työssä menestyy henkilö, jolla on soveltuva koulutus esimerkiksi johdon assistentti, tradenomi tai muu hallinnollinen koulutus. Toivomme, että sinulla on aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä jo useamman vuoden ajalta. Olet henkilönä asiallinen, tunnollinen, positiivinen ja ulospäinsuuntautunut. Sinulla on kykyä ennakoida ja työskennellä itsenäisesti ja huolellisesti. Olet ajoittain valmis joustamaan työtehtävien ja työaikojen suhteen. Sinulla on hyvät ongelmanratkaisutaidot, paineensietokyky ja olet yhteistyökykyinen. Tehtävässä tarvitaan myös hyviä IT-taitoja eli osaat käyttää MS Officen työkaluja sujuvasti. Lisäksi pystyt ottamaan nopeasti haltuun myös uusi ohjelmia sekä järjestelmiä. Osaat muokata ja laatia erilaisia aineistoja. Graafinen osaaminen katsotaan eduksi. Viestit sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi, muu kielitaito on eduksi.

 

Asiakasorganisaatiomme tarjoaa itsenäisen ja monipuolisen tehtävän Helsingin keskustassa, hyvät työsuhde-edut, kattavan työterveyshuollon, koulutusmahdollisuuksia, hyvän perehdytyksen ja mukavan työyhteisön.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Ella Rintamäki, puh. 050 308 6113, etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, viimeistään 17.10.2021 mennessä osoitteessa https://www.eilakaisla.fi/avoimet-tyopaikat


Tehtävätaso
Suorittava taso
Toimiala
Asiakaspalvelu/palvelu; Toimistotyö
Kaupunki tai kunta
Helsinki
Sijainti
Pääkaupunkiseutu
Työsuhdemuoto
Toistaiseksi voimassa oleva
Työsuhteen luonne
Kokoaikainen
Työaika
Päivätyö
Haku alkaa
30.9.2021 16:00
Haku päättyy
17.10.2021
Paikkojen lukumäärä
1
Tästä työpaikasta vastaa
Ella Rintamäki
Työpaikan numero
42292
Työpaikan luonne
Rekrytointi

Kysy minulta lisää

Ota yhteyttä!

​​​Hei, minä vastaan tästä rekrytoinnista!
Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä sähköpostitse etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi  Muista liittää viestiin työpaikan numero.