Ohita valintanauhan komennot
Siirry pääsisältöön
SharePoint

Aula-assistentti
Helsinki

Swedbank Finland serves selected corporate clients by providing strategic advice, tailored solutions and a broad range of financial services. We work with full focus on our clients and combine a strong local commitment with a global network of partners. Providing a sustainable basis for common value creation, we build long-term client relationships. For more information please visit our website at www.swedbank.fi


Etsimme yhteistyössä Swedbankin kanssa aula-assistenttia toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen Helsingin Kasarmikadulle. Työsuhde solmitaan Eilakaislan kanssa ja päivittäinen työaika on maanantaista perjantaihin klo 9-17.

Aula-assistentti toimii tiiviissä kahden hengen tiimissä osana Hallinto-osastoa ja tiimin toimenkuvaan kuuluu Swedbankin vieraiden vastaanotto ja asiakaspalvelu puhelimitse, kokouskahvituksista ja neuvotteluhuoneiden siisteydestä huolehtiminen, oman henkilökunnan avustaminen päivittäin vaihtelevissa tilanteissa, matkalaskujen tarkastaminen sekä toimistotarviketilauksien tekeminen. Tehtävään kuuluu myös tarkkuutta vaativia pankkialan työtehtäviä, kuten valuuttakurssien tarkastamista ja robotiikan valvomista, tilinavausdokumenttien täyttämistä ja arkistointia sekä tilitapahtumien käsittelyä.

Tehtävässä menestyy henkilö, joka toimii suurella sydämellä asiakaspalvelussa yrityksen ensimmäisenä kontaktina, nauttii välillä hektisitäkin hetkistä, kykenee itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn ja on työskentelyotteeltaan erittäin huolellinen. Tehtävässä tarvitaan erinomaista suomen- ja englanninkielen osaamista. Ruotsin kielen hallinta on etu, sillä yritys on osa ruotsalaista konsernia. 

Eilakaisla ja Swedbank tarjoavat tehtävään valitulle henkilölle mielenkiintoisen työskentely-ympäristön pankkialan arvostetussa yrityksessä sekä mahdollisuuden vaikuttaa omaan toimenkuvaan ja henkilökohtaiseen kehittymiseen. Tarjoamme myös hyvät työsuhde-edut, kattavan työterveyshuollon sekä mukavien ja rentojen työkavereiden tuen päivittäiseen työskentelyyn.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan Janica Weintraub, puh. 043 8200 512 maanantaina 22.2 klo 13-14  ja torstaina 25.2 klo 10-11 välisenä aikana. 

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen sunnuntaihin 28.2.2021 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Haastattelemme ehdokkaita jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. 

 


Tehtävätaso
Suorittava taso
Toimiala
Asiakaspalvelu/palvelu; Toimistotyö; Pankki/rahoitus/vakuutus
Kaupunki tai kunta
Helsinki
Sijainti
Pääkaupunkiseutu; Uusimaa
Työsuhdemuoto
Toistaiseksi voimassa oleva
Työsuhteen luonne
Kokoaikainen
Työaika
Päivätyö
Haku alkaa
18.2.2021 0:00
Haku päättyy
28.2.2021
Paikkojen lukumäärä
1
Tästä työpaikasta vastaa
Janica Weintraub
Työpaikan numero
24638
Työpaikan luonne
Henkilöstövuokraus

Kysy minulta lisää

Ota yhteyttä!

​​​Hei, minä vastaan tästä rekrytoinnista!
Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä sähköpostitse etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi  Muista liittää viestiin työpaikan numero.